Free (12:40)
0:00
0:00
اینم یه ترک دپ برای شما که میدونم حالتون بده. هممون همینیم 😢 خدا چرا داره اینطوری میشه همه ناراحتنو کسی نمیشه عاشق پیشه این زندگی اصلا نداره رحمی به ما باید بسوزیا و بسازیو بشی زخم از نیش مار مگه ما. چه گناهی کردیم که اینطوری شده نکنه چون میکنیم. خوش گذرونی شده پشتمون پاره خدا تروخدا بکن. یه نگاهی به این ور یذره خوبی برسون که خوشحال شن مردم این ور خدایا بخدا دوست دارم اینم خودت میدونی ولی. دیگه حق ما نیست این همه گرونی تو بخشنده ای مهربانی تو اصلا سلطانی ولی بنظرم بالا آوردی مارو شدیم استفراغی خلاصه این نیست حقه مردم جهان همه سوختن و کسی سالم نیست در این جهان
You may also like

Leave a comment
اینم یه ترک دپ برای شما که میدونم حالتون بده. هممون همینیم 😢 خدا چرا داره اینطوری میشه همه ناراحتنو کسی نمیشه عاشق پیشه این زندگی اصلا نداره رحمی به ما باید بسوزیا و بسازیو بشی زخم از نیش مار مگه ما. چه گناهی کردیم که اینطوری شده نکنه چون میکنیم. خوش گذرونی شده پشتمون پاره خدا تروخدا بکن. یه نگاهی به این ور یذره خوبی برسون که خوشحال شن مردم این ور خدایا بخدا دوست دارم اینم خودت میدونی ولی. دیگه حق ما نیست این همه گرونی تو بخشنده ای مهربانی تو اصلا سلطانی ولی بنظرم بالا آوردی مارو شدیم استفراغی خلاصه این نیست حقه مردم جهان همه سوختن و کسی سالم نیست در این جهان
فیت اینگیلیسی بدیم؟
داش مارو میاری لبیل
جناب جواب بتل بده😂
عالی فقط یکم بیشتر رو بیت باش اروم بخون در کل عالی👍
سلام من درخواست دادم بیام تو لیبل اینم شمارم09039262887
سلام بچه های رپر بیایید آهنگ های منم گوش کنید امیدوارم خوشتون بیاد 😎💎🌹
پروفایل رو درست کن کوچیک تر کن
battelam chek kon damet
خوبه ولی بیشتر باید تلاش کنی 👍🏻💫
ناموصا تو عمرت رپ گوش دادی که اینجوری میخونی؟ رپ شده جای کیا..............
پس از هر تاریکی روشناییست👏👏💥👍
👏👏 موفق باشی مر۳۰ رپ 👍
دیس بدع بم چاقال گون جول
آهنگ من رو بلایک
داداش کار آخرمو بلایک مرسی
از کلاب حمایت کن
لطفا نظرتونو بنویسید عشق منید❤️
بچک
فالو