GEL

0:00
0:00
GEL

Elimde kasatura Beni gören hemen susar Veya kinini kusar Gözlerini boyar Bu yaşta ne müziği lan Dediler bana fazla Ama pes etmem ben kanka Hayalime koşacam Fazlasıyla Çabalayacam inanıyorum bir gün elbet başaracam Hayale giden yolda Engelleri tek tek aşacam Savaşacam ve hakettiğimi alacam Kendini kurnaz sananlara kanmayacam Ayakta durup hiçbir zaman Yıkılmayacam Sevilen olup nefret edilen olmamak için çabalayacam Hep Çabalayacam İçimde var bunları yapmak isteyen bir cevher Köşe başında takılan bu gençler Bize hiç seçim şansı vermediler Dinlemediler bizi Neden sevmediler Gerçi pek umrumuzda değil ama Merak ediyor insan dimi Neyse boşverip verse devam edelim Makinalı tüfek gibi kullanırız dilimizi Sesinizi kesecek tek güçtür elimizdeki Evet bilirsin sen de sözlerimiz mermi Gelir alır elindekileri tek tek Vereceksiniz bize hesap çünkü olduk hep yek Ama şunu biliniz Gel Bırak elindekileri geri gel Birlikte duralım bu zalim sisteme Pes etmeden yenilmeden #rap #hiphop #gel #newschool

12 Comments

Leave a comment

Author
5 years ago

Ne mutlu bana abim @projectu.m.t

1
Author
5 years ago

@cedd66 🙏 sağol knkm

Author
5 years ago

@laarakaumut 🙏👑

1
Author
5 years ago

Teşekkürler knkm <3

1
5 years ago

ağzına sağlık reis güzelmiş

Author
5 years ago

Sağol dostum <e

5 years ago

kankam baya güzel olmuş ağzına kalemine sağlık

5 years ago

çok iyi

5 years ago

@ygtcn 👍

5 years ago

Çok iyiii 💯

5 years ago

temizz💯

Author
5 years ago

<3 @k.o.z

User avatar
1.11k
Total plays
59
Followers
45
Following

You may also like