من دیوونم!!
ستاره ها بی نورن دیگه پرنده ها مردن" اسمونم دوووود پره توش ... دیگه فازه هیچی نیست حتی اگه اون بیاد خونه پیشم من ی دیونم ک بدونه تو بدتر میشم حالم بهم میخوره.. ازت بدتریپ میشم .. من ک واست میشدم..همه جوره موندی تو نموندی پیشه من..نخواستی ک پیشرفت کنیم چقد کسکش شدی تو بیشرف نگاه چقد الان دیگه دور شدی از من مهم نیس حتی بغلت کنن اینا از همشون.اصلا منم نمیدونم ک..از اول اینکارا نمیومد بت نگا چقد بد"شده همه چی کیری تر از همه چی حالم ب هم از سرگیجم شروع میشه من تهش میشم واست همجوره موندی تو بمون پیشه من بخون ک صدامون جرمش سیاسیه بوم اینا از راه کون نفسا شله و قفسا قفل تو کتابی نخودنی نداری سوادی تهشم ک بادین همتوون منم نمیدونم ک..از اول اینکارا نمیومد بت ببین چقد بد شده همچیت کیری تر از همه چی اون زیره چشا بد شده گوده دیگه زاویه دید رسما شده کسشر مخ زردیه توش پشت نکن بم چون یهو بده میشه خونه
You may also like

Leave a comment
قشنگه داش ولی خیلی قرو قاتی بود
نرو اسکی روشون!!