بزنم تو گوشت؟؟

0:00
0:00
بزنم تو گوشت؟؟

رپ مینوشتم تو دوازده هشتادم من 12..80 ب شما کونیا ن من گوش نمیدادم نه میتونی تهشم واسم بخوری چونکه نمیزارم تو کونی ک باشه بد..اصلا انقد توهم زدی فکردی خوبی ک انگار ماریچیی بچه کوچیک برو تو کوچهه تو ته تهش لات همونجایی واسم اوفت داره حتتی با داشاقم بزنم تو گوشت .... تو حال کن با ایفون پلاست..کسکش سیس گرفتی انگار دنا پلاسه دستته زیره پامه دوتا ک

2 Comments

Leave a comment

داش کار اخر چک کن

User avatar
1.46k
Total plays
63
Followers
162
Following

You may also like