Hüzünlü biri mi
#hüzünlübirimiserisi #hüzünlübirimi Eksilere bir artı ekle seni sevmem fuzuli değil. Görmek istiyorum seni gelinlikle. Bak karşındayım jilet gibi siyah smokinle seratonin yok sende görüm bunu heryerinde Benziyor tavrın kinli birine hislerin yankı gibi. Hislerin yankı gibi beynimin içinde Lanet olsun bu Dünyada yerim ne mi ? Yerim her zaman haklının yeri. karmaşık kalbimde huzur uzaklarda gibi Bu yüzden öfkem geldi yine Duyguların hormonalse direksiyon kimde Uğraştıracaksan beni bekletme ya da ben Mevlana değilim gelme. Ama denedim denedim sanma ki kibirli birisiyim. Zor koşullardan geçtim. Hep kafa yoruyorum bilmiyorum topluma yeniliyorum kimi zaman kayboluyorum çıkış göster bekliyorum ateşinde yanıyorum Hep sorular soruyorum ne zaman huzura erişiyorum. Nasıl geldi insanlık buraya İsa, Musa, Adem ya da Havva neyse Berkhan saçmalama bak kullandım gerçek adımı bırak şu inadını elinde değilse bile bari biraz çabala Ama Elimde değill bak benim ruhum yerinde değill bak kapuşonu takk ardından bir sigara yak. Arkadaşın ailen ve dostun için yürü yalın ayak Hayat geçiyor ol hayata karşı aristokrat (x2)
You may also like

Leave a comment
#hüzünlübirimiserisi #hüzünlübirimi Eksilere bir artı ekle seni sevmem fuzuli değil. Görmek istiyorum seni gelinlikle. Bak karşındayım jilet gibi siyah smokinle seratonin yok sende görüm bunu heryerinde Benziyor tavrın kinli birine hislerin yankı gibi. Hislerin yankı gibi beynimin içinde Lanet olsun bu Dünyada yerim ne mi ? Yerim her zaman haklının yeri. karmaşık kalbimde huzur uzaklarda gibi Bu yüzden öfkem geldi yine Duyguların hormonalse direksiyon kimde Uğraştıracaksan beni bekletme ya da ben Mevlana değilim gelme. Ama denedim denedim sanma ki kibirli birisiyim. Zor koşullardan geçtim. Hep kafa yoruyorum bilmiyorum topluma yeniliyorum kimi zaman kayboluyorum çıkış göster bekliyorum ateşinde yanıyorum Hep sorular soruyorum ne zaman huzura erişiyorum. Nasıl geldi insanlık buraya İsa, Musa, Adem ya da Havva neyse Berkhan saçmalama bak kullandım gerçek adımı bırak şu inadını elinde değilse bile bari biraz çabala Ama Elimde değill bak benim ruhum yerinde değill bak kapuşonu takk ardından bir sigara yak. Arkadaşın ailen ve dostun için yürü yalın ayak Hayat geçiyor ol hayata karşı aristokrat (x2)
@BerkhanAydngl sesin ısıtıyor bea 😘
@flowbaz dahada üşüdüysen senin için yakayım buraları reyiss
@flowbaz kankam nerdesin ya muah özledik 😂😊
Abi's üşüdüydük ıssıttın bremin
@projectu.m.t çok teşkür ederem abim
@BerkhanAydngl tamam knkm gel bee ilk kebap benden😅
@adanalii yeter ki Adanaya gelem aq 😂😂 özlemişke
@BerkhanAydngl Adana'ya gelme döverim 🤣🤣(ne kötüsü)
@adanalii bana biraz kötü geldi knka 😂😊
bubububuuuuummm 👉❤️
@BerkhanAydngl ❤️❤️💪
@galzia sağ ol canım kardeşim
@BerkhanAydngl estağfurullahh🙏🏻
@seydialuca yanlız ölecem kadar güzel olmasada
@seydialuca eyvallah bremin teşkür ederem 😍
ağzına sağlık kankam güzelll🙏🏻👏👏
müq😈👑
💥💥
yapıyosssuuuun