Kemancı Abis
#kemancıabis Geldiğinde sonbahar ellerim senin ellerini arar.. O son yaprak solar sen yeter ki çağır bu adam yardıma koşar. Kalpte ki boşluk zarar. Hayat adamı yorar çünkü hep ters sorular sorar. Millet çıkış yolu arar. Bana uzak karalar kafamda bir ton dert ayaklarımda kalmaz dermanlar etrafımda çakal ya da kargalar dört köşe kurulu tuzaklar gelmediğin yolu karalar bağlar. Karalar bağlar güçlü değil bu sefer dağlar tırmanması kolay. Her yaptığım neden oluyor olay. Her gördüğünü sanma yorar. Yeter ki inan onlardan büyük ALLAH var. Abis yapar millet alkışlar çokta umrumda değil kıskananlar. Yine geldi bana zor koşullar heyo ulan daha kalem alacak parası olmayanlar var. Sen şükretme ama onlar huzura kavuşacaklar. Riyakar olma bir gün senden hesap soracaklar ABis sanki bir deniz kalbi temiz anlamı okyanuslar kadar dipsiz. Abis in anlamıni bile bilmiyor beyinsiz. Ama Abis egoist değil o hiç şüphesiz (x2)
You may also like

Leave a comment
#kemancıabis Geldiğinde sonbahar ellerim senin ellerini arar.. O son yaprak solar sen yeter ki çağır bu adam yardıma koşar. Kalpte ki boşluk zarar. Hayat adamı yorar çünkü hep ters sorular sorar. Millet çıkış yolu arar. Bana uzak karalar kafamda bir ton dert ayaklarımda kalmaz dermanlar etrafımda çakal ya da kargalar dört köşe kurulu tuzaklar gelmediğin yolu karalar bağlar. Karalar bağlar güçlü değil bu sefer dağlar tırmanması kolay. Her yaptığım neden oluyor olay. Her gördüğünü sanma yorar. Yeter ki inan onlardan büyük ALLAH var. Abis yapar millet alkışlar çokta umrumda değil kıskananlar. Yine geldi bana zor koşullar heyo ulan daha kalem alacak parası olmayanlar var. Sen şükretme ama onlar huzura kavuşacaklar. Riyakar olma bir gün senden hesap soracaklar ABis sanki bir deniz kalbi temiz anlamı okyanuslar kadar dipsiz. Abis in anlamıni bile bilmiyor beyinsiz. Ama Abis egoist değil o hiç şüphesiz (x2)
kapak fotoğrafların efsanee senin kadar
@the.vos adammm
@projectu.m.t abi galiba ben tüm enstrümanlarla şarkılar yapcam 😂😂 simdiye kadar saz ud keman falan zurna ve davul yaptım
@BerkhanAydngl super 🤜💥
yok bea iyiymiş
hiç duymadın mı loo 😂😁😊
@death_angel Adana mıdık mahallesi 9. flarmoni orkestrası
@BerkhanAydngl iyi iyiii sjsjsjjs
@paranoyus Adana aq
@seydialuca bir eyyyyyaaahhh var knk 😂😊😁
orası neresi zerre bı fikrim yok ama ben bulurum
@paranoyus olm harbi güzelmiş aq çakmak plazada sahtesi var mıdır acaba
@paranoyus teşekkür ederim kral kaptık senden bir şeyler 😊😊😉
@paranoyus satayım sana
@death_angel kardeşim ben 9. senfoni orkestrasında kemancıyım. Orada çektiler benim fotoğrafımı
@projectu.m.t abi tost yaparken ya da tuvalletteyken ilham geliyor 😂😂😂😂
şarkı zaten ateş ediyo 😱
ppde adamın yüzüğüne düştüm yalnız mükemmel ya
o foto ne öyle abi😂😂