bod

0:00
0:00
bod

بودن تو و موندنت ، چه زیبا .... ب ه همه دنیا میارزه واسه من ،تو نبودت ، چی‌ میاره ؟... غم دنیارو میاره اخه دستام میبینم .... بوی عطر تو رو داره تو که بودی ، تو که باشی .... شادیو تو دلم میاره میکاره ، دوباره ، تو بودی که جون به من دوباره دادیو بودیو بس‌!، بدویه من ، قانع بودم چه ساده بود چه ساده، ساده دلم بیچاره ، میناله زنده بود ، زنده یاد .... ولی جونی دیگه نداره تو همه بودو نبودم ، تو که بودی ، همین کافیه میدونم تو زندگیم تو بمون تو بمون ،تو بخون ، تو برون ، تو بگو ، من میگم چشم دوباره ....

2 Comments

Leave a comment

Author
6 years ago

بودن تو و موندنت ، چه زیبا .... ب ه همه دنیا میارزه واسه من ،تو نبودت ، چی‌ میاره ؟... غم دنیارو میاره اخه دستام میبینم .... بوی عطر تو رو داره تو که بودی ، تو که باشی .... شادیو تو دلم میاره میکاره ، دوباره ، تو بودی که جون به من دوباره دادیو بودیو بس‌!، بدویه من ، قانع بودم چه ساده بود چه ساده، ساده دلم بیچاره ، میناله زنده بود ، زنده یاد .... ولی جونی دیگه نداره تو همه بودو نبودم ، تو که بودی ، همین کافیه میدونم تو زندگیم تو بمون تو بمون ،تو بخون ، تو برون ، تو بگو ، من میگم چشم دوباره ....

1
6 years ago

@...IRAN..MAFIYA... بچک کارامو

User avatar
135
Total plays
52
Followers
65
Following

You may also like