Midoonam
0:00
0:00
هرشب توفکر مقصد و رام(راهم) من هم یه وقتا خستم و رام میگم به خودم اره هنوز هستم رو پام ولی تهش فقط از شادی مستم تو خواب البته الان همه توی درد غرقن یه سریاهم از زیادی درد مستن ببین چقدر حیرونن همه و ببین چیکار میکنه باهات این روزگار بدمصب ... (ولی بازم امیدتو از دست نده، مطمئن باش یه روزی میاد تو هم دردو حس نمیکنی، حالا ممکنه اون روز خوشبخت باشی یا سِرّ شده باشی) اشکاته همدم شبهات میدونم حرفامه مرحم زخمات میدونم هرروزم اگه میزنن پراتو حتی شبها هم اگه تو همه اخمات میدونم
You may also like

Leave a comment
هرشب توفکر مقصد و رام(راهم) من هم یه وقتا خستم و رام میگم به خودم اره هنوز هستم رو پام ولی تهش فقط از شادی مستم تو خواب البته الان همه توی درد غرقن یه سریاهم از زیادی درد مستن ببین چقدر حیرونن همه و ببین چیکار میکنه باهات این روزگار بدمصب ... (ولی بازم امیدتو از دست نده، مطمئن باش یه روزی میاد تو هم دردو حس نمیکنی، حالا ممکنه اون روز خوشبخت باشی یا سِرّ شده باشی) اشکاته همدم شبهات میدونم حرفامه مرحم زخمات میدونم هرروزم اگه میزنن پراتو حتی شبها هم اگه تو همه اخمات میدونم
@amir3803034 لطف داری💙
دمت گرم خوب بود فلو مشتی دیگ تو این برنامه چه انتظاری داری ازش تو
@ehsantoteeh.7959 اوکی پیداش کردی بگو ماهم باکاراش حال کنیم💛🙏
@artoy بعدا بهت میگم ککیه تو کارای گنگ بهتر بهت میاد داش
@ehsantoteeh.7959 خب دمش گرم.هیچ کس همه کاراش درجه یک نیست
ولی کار اون قویتر از تو بود
حاجی پیداش نکردم
یه دلنوشته هس یه تازه ووارد خونده صب کن پیداش کنم
@artoy داش گلم ضعیف بود
انتظار داشتی چی باشه؟ @ehsantoteeh.7959
زیاد خوب نبود داش از ۲۰ ۱۶ میدم
@ehsantoteeh.7959 اره دیگه
دلنوشته بود ؟؟؟!
👌✌👌👍👍
@reyjo 💙🙏
good work
اوک