Enteghame Sakhte 2

0:00
0:00
Enteghame Sakhte 2

#Iran #Persian

1 Comments

Leave a comment

Author
6 years ago

اون که ننش خرابه تو کس ننش ارابه داغونه کس ننش داغونه این یه قانونه دزدی میکنی تو بچه کونی باید ساک بزنی ُ بری تو گونی ُ بیشینی سرش بمونی بی هیچ تمونی میکنم توش مثه پپرونی با سس مخصوص عامو جانّی از همین جا میگم اگه ننت زندس تو مطمئن باش که ننت جندس اگه مطمئنی که ننت مرده باید مطمئن باشی که اینو خورده با یه دوتا توپ قلمبه

User avatar
49
Total plays
25
Followers
4
Following

You may also like