اون که ننش خرابه تو کس ننش ارابه داغونه کس ننش داغونه این یه قانونه دزدی میکنی تو بچه کونی باید ساک بزنی ُ بری تو گونی ُ بیشینی سرش بمونی بی هیچ تمونی میکنم توش مثه پپرونی با سس مخصوص عامو جانّی از همین جا میگم اگه ننت زندس تو مطمئن باش که ننت جندس اگه مطمئنی که ننت مرده باید مطمئن باشی که اینو خورده با یه دوتا توپ قلمبه
Leave a comment
اون که ننش خرابه تو کس ننش ارابه داغونه کس ننش داغونه این یه قانونه دزدی میکنی تو بچه کونی باید ساک بزنی ُ بری تو گونی ُ بیشینی سرش بمونی بی هیچ تمونی میکنم توش مثه پپرونی با سس مخصوص عامو جانّی از همین جا میگم اگه ننت زندس تو مطمئن باش که ننت جندس اگه مطمئنی که ننت مرده باید مطمئن باشی که اینو خورده با یه دوتا توپ قلمبه