eiby nadare. It's not matter
عیبی نداره دآش بذار فکر کنن زدن تو رو 0-10 مهم اینه خودت میدونی واسه خودت یه قهرمانی توو مسیرِ خودت راه میری هیش کی ازت جلوتر نیست عیبی نداره دآش شاید قسمت اینه که تو همواره باخت بدی بلکه یه روزی جاودانه پیروز شی واسه نسلایِ دیگت ، حرفای بی ربط شبتو سرد میکنه توو هر جایِ این شهر سرتو گرم میکنه توو وقتا که میرم کتابِ دلت مث بهار شکوفه میده ولی شبتو کم میکنه توو فصلای بی رنگ عیبی نداره دآش اگه اکثر دخترا این روزا قیافه دارن اما دریغ از اخلاق و شعور و درک دلیل هم که زیاده واسش کافیه که دو ماه بری سربازی ماه اولش خوب ماه دوم کنارت میذاره راحت چون کس دیه ای اومد توو زندگیش که از تو پُر تره چپش یعنی پول میشه نیاز آدم حتی بدتر از سکس داره میباره باز ابر آره اینا دنبال اوتو خوردنن چون که نمیخوان توو خیابونا پیاده باشن این عشقه که میگفتیم چی داره واقعا ایناهم آدمن و مث ما حق دارن ، درست ولی دیگه چرا میشن بد عادت یا تخس مکارن بلوف ، بدتر از پسرا ماشین قرضی طبیعی سازی تازه یکی دیگه میگه دارم أ تو ده قلم بهتر هاش هر شب هم که فضان عکس میگیرن داشته باشن أ هر طرف یه نما صد رحمت به خرا اگه زندگی اینه میرم شب بغل سگا میخوابم که شیرِ وفاداری خوردم کی گفته ما مخالف جنسِ مخالفیم فقط یه مشکلیه ، اونم اینه که عزاداریم کلا تمیز نممونیم چون زدیم هر آشغالی رو دست پول خیلی خوبه اما نه واسه پرستش یه دختر هم میتونه حتی بهتر از این زندگی کنه فقط کافیه با شرایط طرف شه اونوقت میتونه به راحتی أ موانع هم رد شه درک حرفای من سخته ولی حرفای من شرطه با اینکه میدونم سمه هوای منطقه دوای من درده ، که هیچ دوایی نداره ریشه میکنه تا بگیره توو بقای نسلم شکل عیبی نداره دآش اگه مردا زن ذلیل شدن و پسرا مخ چت اگه مادرا صبح تا شب خونه ان و منش و غیرت پدرا مُرده عیبی نداره دآش خودت میتونی از اول شروع کنی چون جوونی و فکرت باز مادرت به تو این زندگی رو هدیه داد که شاید یه روزی تو براش بشی تکیه گاه زندگی همه نصف کجه نصفش صاف اگه آزادی پ برو پیِ استقلال مهم نیست نامه آغاز شه با بسم الله فقط مهم اینه که با هم بشیم یک صدا اگه یه خانوم خوب واست در نظر گرفتن همش به یک دلیله اونم اینه که آگاهی ندارن که با هر قدم به خفت نزدیک تر میشی خودت باید عشقتو انتخاب کنی حتی باید أ خواسته هاشون امتناع کنی شاید والدینت خوبتو بخوان ولی تو که نباید اشتباه کنی عیبی نداره دآش اگه عیب داره ترکیبِ لباسات عیب اینه که توو جنگی که هزاران نفر بیگناه میمیرن بری زیرِ بار حرفی که نظا* خواست عیبی نداره دآش حتی اگه پایبند اعتقاد نبودی از گذشته یاد بگیر همین الآن که توو آینده نصفه راه نمونی عیبی نداره دآش اگه مردُم فراموشکار تو رو نمیخوانت نه اینا همونان که وقتی خرشون أ پُل میگذره بهت میگن برو به دیارِ غم عیبی نداره دآش چون همه این داستانا واسه خودمم بود مثِ لیوان پُر شده دورم أ دوست با اینکه خودم خالیم باز میدونم میرسه نوبتم زود عیبی نداره دآش اگه پروانت مُرد توو نورِ شمع اگه نهارتو میخوری با پول کم اگه افکار سیاه مثِ کلاغ توو ذهنِ تو لونه کرد جونِ من بخند به همه اینا یعنی با منفیا بجنگ که نشه ریا آره یه لبخند بیشتر به کارت میاد اگه فکر کنی یه کم به بچگیات عیبی نداره دآش چون این کره یِ خاکی خودش پُر عیبه دیگه بهتره ندیم در این مورد هی تز وقتی حتی رو طبیعتی که مالِ ماست میخوره لیبل آره رفیق ، عیبی نداره اگه مهم نباشی واسه دیگران مهم اینه که توو سخت ترین مواقع و بدترین شرایط بمونه چی برات
You may also like

Leave a comment
عیبی نداره دآش بذار فکر کنن زدن تو رو 0-10 مهم اینه خودت میدونی واسه خودت یه قهرمانی توو مسیرِ خودت راه میری هیش کی ازت جلوتر نیست عیبی نداره دآش شاید قسمت اینه که تو همواره باخت بدی بلکه یه روزی جاودانه پیروز شی واسه نسلایِ دیگت ، حرفای بی ربط شبتو سرد میکنه توو هر جایِ این شهر سرتو گرم میکنه توو وقتا که میرم کتابِ دلت مث بهار شکوفه میده ولی شبتو کم میکنه توو فصلای بی رنگ عیبی نداره دآش اگه اکثر دخترا این روزا قیافه دارن اما دریغ از اخلاق و شعور و درک دلیل هم که زیاده واسش کافیه که دو ماه بری سربازی ماه اولش خوب ماه دوم کنارت میذاره راحت چون کس دیه ای اومد توو زندگیش که از تو پُر تره چپش یعنی پول میشه نیاز آدم حتی بدتر از سکس داره میباره باز ابر آره اینا دنبال اوتو خوردنن چون که نمیخوان توو خیابونا پیاده باشن این عشقه که میگفتیم چی داره واقعا ایناهم آدمن و مث ما حق دارن ، درست ولی دیگه چرا میشن بد عادت یا تخس مکارن بلوف ، بدتر از پسرا ماشین قرضی طبیعی سازی تازه یکی دیگه میگه دارم أ تو ده قلم بهتر هاش هر شب هم که فضان عکس میگیرن داشته باشن أ هر طرف یه نما صد رحمت به خرا اگه زندگی اینه میرم شب بغل سگا میخوابم که شیرِ وفاداری خوردم کی گفته ما مخالف جنسِ مخالفیم فقط یه مشکلیه ، اونم اینه که عزاداریم کلا تمیز نممونیم چون زدیم هر آشغالی رو دست پول خیلی خوبه اما نه واسه پرستش یه دختر هم میتونه حتی بهتر از این زندگی کنه فقط کافیه با شرایط طرف شه اونوقت میتونه به راحتی أ موانع هم رد شه درک حرفای من سخته ولی حرفای من شرطه با اینکه میدونم سمه هوای منطقه دوای من درده ، که هیچ دوایی نداره ریشه میکنه تا بگیره توو بقای نسلم شکل عیبی نداره دآش اگه مردا زن ذلیل شدن و پسرا مخ چت اگه مادرا صبح تا شب خونه ان و منش و غیرت پدرا مُرده عیبی نداره دآش خودت میتونی از اول شروع کنی چون جوونی و فکرت باز مادرت به تو این زندگی رو هدیه داد که شاید یه روزی تو براش بشی تکیه گاه زندگی همه نصف کجه نصفش صاف اگه آزادی پ برو پیِ استقلال مهم نیست نامه آغاز شه با بسم الله فقط مهم اینه که با هم بشیم یک صدا اگه یه خانوم خوب واست در نظر گرفتن همش به یک دلیله اونم اینه که آگاهی ندارن که با هر قدم به خفت نزدیک تر میشی خودت باید عشقتو انتخاب کنی حتی باید أ خواسته هاشون امتناع کنی شاید والدینت خوبتو بخوان ولی تو که نباید اشتباه کنی عیبی نداره دآش اگه عیب داره ترکیبِ لباسات عیب اینه که توو جنگی که هزاران نفر بیگناه میمیرن بری زیرِ بار حرفی که نظا* خواست عیبی نداره دآش حتی اگه پایبند اعتقاد نبودی از گذشته یاد بگیر همین الآن که توو آینده نصفه راه نمونی عیبی نداره دآش اگه مردُم فراموشکار تو رو نمیخوانت نه اینا همونان که وقتی خرشون أ پُل میگذره بهت میگن برو به دیارِ غم عیبی نداره دآش چون همه این داستانا واسه خودمم بود مثِ لیوان پُر شده دورم أ دوست با اینکه خودم خالیم باز میدونم میرسه نوبتم زود عیبی نداره دآش اگه پروانت مُرد توو نورِ شمع اگه نهارتو میخوری با پول کم اگه افکار سیاه مثِ کلاغ توو ذهنِ تو لونه کرد جونِ من بخند به همه اینا یعنی با منفیا بجنگ که نشه ریا آره یه لبخند بیشتر به کارت میاد اگه فکر کنی یه کم به بچگیات عیبی نداره دآش چون این کره یِ خاکی خودش پُر عیبه دیگه بهتره ندیم در این مورد هی تز وقتی حتی رو طبیعتی که مالِ ماست میخوره لیبل آره رفیق ، عیبی نداره اگه مهم نباشی واسه دیگران مهم اینه که توو سخت ترین مواقع و بدترین شرایط بمونه چی برات
I heard the leech you are talking about TPay Say Capo Scoop Chop Choto The dormancy of the blade is from a practical dope You're gonna be great, but you're lying I heard that you are licking. Very young Do not come here tomorrow bean Well, my son is so good Let's remember what the rap is like Rap is Truth and Lick That is, you're spitting out badly That is, reading the routine to Zabbar The policy is barefoot and barefoot Rap singing from the depths of the scream of a dead man behind the fence If I do not think the whole world is going to be left with you, then it will come back Do not eat any time You did not even see the checkpoint Smash your salt soap Alright Cologne, I'm a stranger with this story You do not know where Kevin is in Evin You do not know why your mind is full In Mythio's Intention, your brain is empty You do not know the cause of Big Bang or God Come on here Between the Guardian Guard But I'm sounding the poor folk of my people I still love Dariush smell of wheat I am proud of my baby My friend is ** I'll give you a quick reply This is a smell of yours The whole of the poems is not a bit of pain The profession is not a man Four clums from the vocations on my headphones I understand where the heart is not painful Do not say what you are talking about With the death of every Qalandar I am the people But I'll tell you the modern cleaner A few centimeters of a shizu Verni The words of friendship were killed by Marie You have your own friendship You just have a little buddy with the money Left Bashinho, you're right A war that you are not counting on You're gonna have a street The difference between us is unquestionable The work of past crying should be
what are u saying in english dude??? Erie vibes in this dude...