bybybech
رفتی هروز هی شدم تنها تر .رفتنت هنوز نرفته از یادم. هیولا بودی یا ادم کردی ط خاکمم. ولی خودمو نمییازم مث ی گیاه خاکو میشکافم میکنم رشد. ب عشق کثافتمون میکنم تفففف بعدت همش حالم ناخوش. میزنم ب در دیوار مشت بار میکنم فهش های درشت.منو چشات در لحظه میکشت هنوزم میای گاهی ب خابم. شبا تا صب بیدارم نمیزاری بخابم .رو کیبورد تایپم .چشام رد لاینننن. دوست داشتممم بیبیی ی زمان. ولی دیگ ندارم حسی بت الان. میزنم زیر رولممم. رو کاناپ میدم لمم. کاپ لین دستممم. اع زندگیی خستممم. چتم یا نعشممم. نیستی ب تخممم دیگ بیبی. دیگ نذارم دوست خیلی. همه خاطراتتو کردم دلیت . هروز مخمو مبکردی تیلیت واسه رفتنت خودم گرفتم بلیت ک نباشی ناراحت بیبی رفتی پشت سر درو هم ببند.بعدم برو ب ریشمون بخند لاشی من شدم آدم بده همونی ک همش حالش بده ط شدی پوسی من شدم شیخ طوسی رپفا. دیگ حالم ازت بهم میخوره بیبی ندارم ب دیدنت هیچ میلی دیگ دوست ندارم بیبی دیگ نمیخامم برگردیییییی خاطره هاتو زدم آتیشش. دیگ نمیخام بم پاپیچت تومخم چنباری کشتمت. زیر خاک چالت کردم کص ننههه نداشتی لیاقت منو جنده.اینو بت ثابت کرد آینده. دیگ برام نداری هیچ ارزشی. نمیخام سر ط لاشی بشم لغزشی امیدوارم دیگ هیچوقت همو نبینیم مث دوتا خط موازی باشیم سر راه هم قرار نگیریمم دیگ نمیخام بیای حتی سر مزارم. دیگ راحت میخابم. نمیای خابم.همه چیتو بردم از یادم.رفتی منو دادی بر بادمم
You may also like

Leave a comment
رفتی هروز هی شدم تنها تر .رفتنت هنوز نرفته از یادم. هیولا بودی یا ادم کردی ط خاکمم. ولی خودمو نمییازم مث ی گیاه خاکو میشکافم میکنم رشد. ب عشق کثافتمون میکنم تفففف بعدت همش حالم ناخوش. میزنم ب در دیوار مشت بار میکنم فهش های درشت.منو چشات در لحظه میکشت هنوزم میای گاهی ب خابم. شبا تا صب بیدارم نمیزاری بخابم .رو کیبورد تایپم .چشام رد لاینننن. دوست داشتممم بیبیی ی زمان. ولی دیگ ندارم حسی بت الان. میزنم زیر رولممم. رو کاناپ میدم لمم. کاپ لین دستممم. اع زندگیی خستممم. چتم یا نعشممم. نیستی ب تخممم دیگ بیبی. دیگ نذارم دوست خیلی. همه خاطراتتو کردم دلیت . هروز مخمو مبکردی تیلیت واسه رفتنت خودم گرفتم بلیت ک نباشی ناراحت بیبی رفتی پشت سر درو هم ببند.بعدم برو ب ریشمون بخند لاشی من شدم آدم بده همونی ک همش حالش بده ط شدی پوسی من شدم شیخ طوسی رپفا. دیگ حالم ازت بهم میخوره بیبی ندارم ب دیدنت هیچ میلی دیگ دوست ندارم بیبی دیگ نمیخامم برگردیییییی خاطره هاتو زدم آتیشش. دیگ نمیخام بم پاپیچت تومخم چنباری کشتمت. زیر خاک چالت کردم کص ننههه نداشتی لیاقت منو جنده.اینو بت ثابت کرد آینده. دیگ برام نداری هیچ ارزشی. نمیخام سر ط لاشی بشم لغزشی امیدوارم دیگ هیچوقت همو نبینیم مث دوتا خط موازی باشیم سر راه هم قرار نگیریمم دیگ نمیخام بیای حتی سر مزارم. دیگ راحت میخابم. نمیای خابم.همه چیتو بردم از یادم.رفتی منو دادی بر بادمم