Μην ψάξεις να μας βρεις... (ft @lil_harikleia)
0:00
0:00
Πηγαίνεις στην Γαλλία Και αφήνεις την αλητεία Δεν παίρνεις Labubu στον Ηλία Και ξέρεις ότι έκανες βλακεία Το φάγαμε το καλαμπόκι Και δεν μας το δάγκωσες brokey παίξαμε και ένα Hockey Χωρίς εσένα ρε broski Που σε ρε Γεωργία Χαιρετίσματα απ'τον Ηλία Η ώρα είναι μια Τι ώρα είναι στη Γαλλία; Γιατί δεν πήγες στην Γεωργία...
You may also like

Leave a comment
Πηγαίνεις στην Γαλλία Και αφήνεις την αλητεία Δεν παίρνεις Labubu στον Ηλία Και ξέρεις ότι έκανες βλακεία Το φάγαμε το καλαμπόκι Και δεν μας το δάγκωσες brokey παίξαμε και ένα Hockey Χωρίς εσένα ρε broski Που σε ρε Γεωργία Χαιρετίσματα απ'τον Ηλία Η ώρα είναι μια Τι ώρα είναι στη Γαλλία; Γιατί δεν πήγες στην Γεωργία...
This is so hard🤤😋😿😡
👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌⚽⚽⚽⚽💪💪💪🦾🦾🦾🦾
Force! woke hard💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪🤜🤛✌️
Сold af 🥶 You UP 📈 Cookin’ 👨🍳
I'm feeling this ❤️