جلو کی
آره اگه دل توهم تنهاست زنگ بزن میام با اولین پرواز آره آره واسه تو من میکنم حتا پرواز بگو جلو کی دریپو روپای میکنی جلو می دروغ و بابای میکنی جلو کی بگو آره من حرفتو باور کردم زدم شد بازارت داغ تر و تو نشستی و میگی این اهنگو پلی کن آدمای دورم کچی پوتی لیتو آره وقتی تو نمیدونی تو زندگیت فقط من گله دارم حتا از خودتو اون تتل نمی دونی جلو کی بگو آخه پیش غازی ملق بازی افراد آدم میخرم گاهی اترافیها جای اهریمنن ازت فقط آدم میخرم فیزیک داری دم سایت بی هدف برو برو برو برو ولی فراموش نمیکنم من تورو .................................... اگه دل توهم تنهاست زنگ بزن میام با اولین پرواز وای تو من میکنم حتا پرواز بگو جلو کی دریپو رو پای میکنی بگو جلو کی دوروغو بابای میکنی این پاداش روراستی نی تو مثل مار تو آستینی من این روزا نگه داشتم صورتمو سرخ با سیلی اشک داره مغزو میگ*د دلم باز تو رو از تو میخواد نبودت نمیشه عادی واقعا یه مدته نمیشم قاطی با جمع آخه خاطرات تو یادم میاد من خوب بودم واست زیاد انگار خوبی نیومده به بعضیا تو هم رفتی قاطی عوضیا نمک خوردی شکستی نمکدونو مغزتو پر کلک بود و خوب میدونم تو بی خبری از قلبی که پر ترک بود خوب ولی این روزا زود میگذره زخم مام جوش میخوره توف که دل به هرکی میدیم خنجرو درمیاره توش میکنه تو تنت فعلا داخه باشه چشماتو روم ببندآخه نمیدونی کی از کفت پریده چشات در حد من به خودش ندیده دلت برام نشه یه موقع تنگ چون برات یه خواب میشه این رخ گنگ فعلا زوده برا تصمیم گیری چون توی هول داری یه مخ هنگ کورس : ( قلبمو جلو پات انداختم ناز کشیدم شد بازارت داغ تر بهشتت جهنم میشه سریع بدون این بار کارت ساختست اینو بدون که یه دل پاک حقش نیست اینجوری بره به فاک برات آرزو میشه این رخ گنگ چون بدجوری زدی تو ذوق من تو ) …
You may also like

Leave a comment
آره اگه دل توهم تنهاست زنگ بزن میام با اولین پرواز آره آره واسه تو من میکنم حتا پرواز بگو جلو کی دریپو روپای میکنی جلو می دروغ و بابای میکنی جلو کی بگو آره من حرفتو باور کردم زدم شد بازارت داغ تر و تو نشستی و میگی این اهنگو پلی کن آدمای دورم کچی پوتی لیتو آره وقتی تو نمیدونی تو زندگیت فقط من گله دارم حتا از خودتو اون تتل نمی دونی جلو کی بگو آخه پیش غازی ملق بازی افراد آدم میخرم گاهی اترافیها جای اهریمنن ازت فقط آدم میخرم فیزیک داری دم سایت بی هدف برو برو برو برو ولی فراموش نمیکنم من تورو .................................... اگه دل توهم تنهاست زنگ بزن میام با اولین پرواز وای تو من میکنم حتا پرواز بگو جلو کی دریپو رو پای میکنی بگو جلو کی دوروغو بابای میکنی این پاداش روراستی نی تو مثل مار تو آستینی من این روزا نگه داشتم صورتمو سرخ با سیلی اشک داره مغزو میگ*د دلم باز تو رو از تو میخواد نبودت نمیشه عادی واقعا یه مدته نمیشم قاطی با جمع آخه خاطرات تو یادم میاد من خوب بودم واست زیاد انگار خوبی نیومده به بعضیا تو هم رفتی قاطی عوضیا نمک خوردی شکستی نمکدونو مغزتو پر کلک بود و خوب میدونم تو بی خبری از قلبی که پر ترک بود خوب ولی این روزا زود میگذره زخم مام جوش میخوره توف که دل به هرکی میدیم خنجرو درمیاره توش میکنه تو تنت فعلا داخه باشه چشماتو روم ببندآخه نمیدونی کی از کفت پریده چشات در حد من به خودش ندیده دلت برام نشه یه موقع تنگ چون برات یه خواب میشه این رخ گنگ فعلا زوده برا تصمیم گیری چون توی هول داری یه مخ هنگ کورس : ( قلبمو جلو پات انداختم ناز کشیدم شد بازارت داغ تر بهشتت جهنم میشه سریع بدون این بار کارت ساختست اینو بدون که یه دل پاک حقش نیست اینجوری بره به فاک برات آرزو میشه این رخ گنگ چون بدجوری زدی تو ذوق من تو ) …
اکه خواستی حمایتم کن گوش بده کارایه اخرمو
داش ترکمو بلایک دمتگرم
@m.am_qioooo میگو
لایکی برسون