آبانشو

0:00
0:00
آبانشو

هر طور راحتی باش دیگه گیر نمیدم با هرکی دوس داشتی باش دلگیر نمیشم دیدمش رفیق جدیدتو تبریک میگیم وقتی چند نفر میبینی زود جوگیر میشی میبینی نسبت به قضیه چقد دلسرد شدم من ته راهه تو دیدم اخرش ولگرد شدن گفتم بیا برگرد خونه به انتظار توء دلم تورو خاست که به بودنت افتخار کنه ولی کسی نبود تا صداشو بشنوه انتظار نداشت روزی به پای تو بشکنه با اون حال میکنی دلت به عشقش تشنشه طاقتم سر اومد خواهشا اینقد کش نده به خاطرت حتی با خودم درگیر شدم منو ببخش اگه زیادی سختگیر بودم قصد ما این نبود تورو محدود کنیم دیگه به ما نیازی نی میبینم محبوب شدی دیگه خیالت راحت من نبودم بهتره حالا باید دلت از دل مغرورم بگذرههرکی رسید از تو پرسید زیاد با خیالت شبا بیدار بودم نه مثل اونا که بیهوشن از خوشی زیاد من داغونم وقتی گفتی خوبه حالم من خوشی ندیدم تو روزگارم با تو خیلی سختی کشیدم برو که بی تو رو به راهم اینجا همه شادن ولی من در گیرم اونایی که کنارمن پس در میرن تو هم یکی مثل اونا شدی منم با خاطراتت اینجا بد ورمیرم ببین بدون تو دارم سگتر میشم منم کم کم دارم سردتر میشم دیگه به تهش رسیدم خودت رفتی دیگه نمیگم برگرد پیشم من عشق و با تو میفهمیدم نفهمیدی با غم تو میرنجیدم وقتی جای خالیتو من میدیدم از بیخیالی میخندیدم.. داریم بد میدیم تاوانشو تا کجا باید آواره شد من بچه ی بد خونم که رفیقام همه نابابه شکر ( آره عیب از سکوت ماست که این دوزخ آماده شد بچه هامون کجان نمیدونیم کسی نمیده آمارشو مثل بچه ی رنجوریم که هی میخواد مامانشو این همه مهر دیدی هار شدی منتظر باش ببینی آبانشو ) آخه این چه وضع خونست سگ نمیشناسه صاحابشو صبح تا شب سگدو میزنیم آخه سیر نمیشیم ما با یه شغل ( آره عیب از سکوت ماست که این دوزخ آماده شد بچه هامون کجان نمیدونیم کسی نمیده آمارشو مثل بچه ی رنجوریم که هی میخواد مامانشو این همه مهر دیدی و هار شدی منتظر باش ببینی آبانشو ) …

6 Comments

Leave a comment

Author
2 years ago

هر طور راحتی باش دیگه گیر نمیدم با هرکی دوس داشتی باش دلگیر نمیشم دیدمش رفیق جدیدتو تبریک میگیم وقتی چند نفر میبینی زود جوگیر میشی میبینی نسبت به قضیه چقد دلسرد شدم من ته راهه تو دیدم اخرش ولگرد شدن گفتم بیا برگرد خونه به انتظار توء دلم تورو خاست که به بودنت افتخار کنه ولی کسی نبود تا صداشو بشنوه انتظار نداشت روزی به پای تو بشکنه با اون حال میکنی دلت به عشقش تشنشه طاقتم سر اومد خواهشا اینقد کش نده به خاطرت حتی با خودم درگیر شدم منو ببخش اگه زیادی سختگیر بودم قصد ما این نبود تورو محدود کنیم دیگه به ما نیازی نی میبینم محبوب شدی دیگه خیالت راحت من نبودم بهتره حالا باید دلت از دل مغرورم بگذرههرکی رسید از تو پرسید زیاد با خیالت شبا بیدار بودم نه مثل اونا که بیهوشن از خوشی زیاد من داغونم وقتی گفتی خوبه حالم من خوشی ندیدم تو روزگارم با تو خیلی سختی کشیدم برو که بی تو رو به راهم اینجا همه شادن ولی من در گیرم اونایی که کنارمن پس در میرن تو هم یکی مثل اونا شدی منم با خاطراتت اینجا بد ورمیرم ببین بدون تو دارم سگتر میشم منم کم کم دارم سردتر میشم دیگه به تهش رسیدم خودت رفتی دیگه نمیگم برگرد پیشم من عشق و با تو میفهمیدم نفهمیدی با غم تو میرنجیدم وقتی جای خالیتو من میدیدم از بیخیالی میخندیدم.. داریم بد میدیم تاوانشو تا کجا باید آواره شد من بچه ی بد خونم که رفیقام همه نابابه شکر ( آره عیب از سکوت ماست که این دوزخ آماده شد بچه هامون کجان نمیدونیم کسی نمیده آمارشو مثل بچه ی رنجوریم که هی میخواد مامانشو این همه مهر دیدی هار شدی منتظر باش ببینی آبانشو ) آخه این چه وضع خونست سگ نمیشناسه صاحابشو صبح تا شب سگدو میزنیم آخه سیر نمیشیم ما با یه شغل ( آره عیب از سکوت ماست که این دوزخ آماده شد بچه هامون کجان نمیدونیم کسی نمیده آمارشو مثل بچه ی رنجوریم که هی میخواد مامانشو این همه مهر دیدی و هار شدی منتظر باش ببینی آبانشو ) …

Author
2 years ago

لطفاً کامنت بد نگذارید با تشکر

2 years ago

لایک کن اهنگمو🤝

2 years ago

عالی ماشاالله

2 years ago

چکن اهنگامو

User avatar
575
Total plays
27
Followers
7
Following

You may also like