boytheingd

0:00
0:00
boytheingd

die is te veel mense wat julle gevat dit ,gevat dit van my en ek grande an al an, al an dies vekeerd mbru,ma ju lewe kan j leef so j voel "netwel" isi nogi lewe wat ek vi my hie kies persone kies dan nu di lewe ju

1 Comments

Leave a comment

Author
22 hours ago

die is te veel mense wat julle gevat dit ,gevat dit van my en ek grande an al an, al an dies vekeerd mbru,ma ju lewe kan j leef so j voel "netwel" isi nogi lewe wat ek vi my hie kies persone kies dan nu di lewe ju

User avatar
426
Total plays
157
Followers
104
Following

You may also like