boytheingd
0:00
0:00
die is te veel mense wat julle gevat dit ,gevat dit van my en ek grande an al an, al an dies vekeerd mbru,ma ju lewe kan j leef so j voel "netwel" isi nogi lewe wat ek vi my hie kies persone kies dan nu di lewe ju
You may also like

Leave a comment
die is te veel mense wat julle gevat dit ,gevat dit van my en ek grande an al an, al an dies vekeerd mbru,ma ju lewe kan j leef so j voel "netwel" isi nogi lewe wat ek vi my hie kies persone kies dan nu di lewe ju