آتش

0:00
0:00
آتش

همحا آتیش گرفته خونه ها پور غمه این زندگی برايه همه دلم میخاد نباشم تو دنیا که همش غمه حال من خرابه نمیدونم چیکار کنم مملکتم شده و یران نمی دونم چیکار کنم ........ همه خستن از این دنیا نمیدونن چیکار کنن کمک کمک هی قلبمو آتیش زده کمک کمک زندگیم به باد رفت کلمه‌ی هرروز مردم شده کمک نمی دونم چرا؟ آخه واسه چیه خدا ........ خدایا خسته ایم از این دنیا از این مملکت. از این رهبری که همرو کله پا کرد حتا به مملکت خودش رحم نمیکنه از پولدار بگیرو فقیر باهنر که حقشون میخوان از این گاو خر همش تورم همش بی خوابی همش فقیری همه بچه سقیریم؟ زندگی خیلی سخته ... ... ... این چه زندگیه خدا، که این سه کلمه داده همرو به گا نمیدونم چرا زنده ایم چون رهبر مون با وقار ههه این اشتباهه این کشت ماعه مملکت قوی به مردش باشه نه به رهبرش عاشق همجا آتیش گرفته کمک کنید همه جارو خاموش کنیم اقا مردم اینجا با ما مملکت شد باما رسیدیم به خط پایان آقا

1 Comments

Leave a comment

2 years ago

Sickkkk 🤧

User avatar
34
Total plays
4
Followers
1
Following

You may also like