آتش
همحا آتیش گرفته خونه ها پور غمه دلم میخاد نباشم تو این دنیایه بی فایده که هیچی ازش نداشتیم همه حال من خرابه نمیدونم چیکار کنم مملکتم شده و یران نمی دونم چیکار کنم ........ همه خستن از این دنیا نمیدونن چیکار کنن کمک کمک هی قلبمو آتیش زدن کمک کمک زندگیم به باد رفت کلمهی هرروز مردم شده کمک نمی دونم چرا؟ آخه واسه چیه خدا ........ خدایا خسته ایم از این دنیا از این مملکت. از این رهبری که همرو کله پا کرد حتا به مملکت خودش رحم نمیکنه از پولدار بگیرو فقیر باهنر که حقشون میخوان از این گاو خر همش تورم همش بی خوابی همش فقیری همه بچه سقیریم؟ این چه زندگیه خدا، که این سه کلمه داده همرو به گا نمیدونم چرا زنده ایم چون رهبر مون با وقار ههه این اشتباهه این کشت ماهه مملکت قوی به مردش باشه نه به رهبرش عاشق همجا آتیش گرفته کمک کنید همه جارو خاموش کنیم مردم اینجا با ما مملکت شد باما رسیدیم به خط پایان آقا
You may also like

Leave a comment