Twerk Team🥶🥵👿

Twerk Team🥶🥵👿

1
18

I've been popping like since thirteen I started cheering fir the twerk team Yeah, filling up a wood good with trees. Trying to stuff my pockets up With some green backs. Hating people talk about the team. Miss the first time then we gone spin back. I'm just trying to make a little cream, So sorry Coach if I spit crack. Sunday straight to Sunday I rap don't quit. But if haters eyeing me Imma hit that. All I want around is my team. So if you ain't real gotta get back! ain’t tryin' to rush ya But I gotta go The cameras are waiting I’m the star of the show And ain’t none of this scripted It’s a natural flow So go ahead and find a seat But try to take notes Lights camera action Just focus on me Award winning bars Whether written or free This here’s for all ages So Imma keep it PG And calmly drop the mic At the end of the scene hot the woah and catch me like a frisbee Rap till old rap till I'm 93 asthmatic u know I ain't free cought watch me wap and hit 33 It's a and C before the letter C or was it 3 no sorry I meant sidek9ck keep yah I'm not tryna be modest but look u finna be honest tell u I like then me u reject my heart broke out I felt neglect but held my feelings for respect my reputation I had to protect but this day I'll never forget I have sum thoughts and sum regrets flet exposed I had some threats Bought labels look now I'm in debts This ain't the 90s we don't use cassettes huff and puff smoke vape and cigarette stare at my shadow look at silhouette My brain is overloading so imma reset Wayway and flacko we finna duet why you running why u drop a sweat dont copy cardi it's a fact u ain't offset its and iphone 12 I want I'll get paparazzi be like we bought u a jet rain rain yeah I got wet Porsche 2 seater 100mil forget I want a snake as a pet but mom and daddy no so I'll get a pipette ain’t tryin' to rush ya But I gotta go The cameras are waitin I’m the star of the show And ain’t none of this scripted It’s a natural flow So go ahead and find a seat But try to take notes Lights camera action Just focus on me Award winning bars Whether written or free This here’s for all ages So Imma keep it PG And calmly drop the mic At the end of the scene When I woke up in the morning, I got a strange feeling, Today’s gonna be the day Imma make millions, Imma do it on my own, Imma get it, Imma hustle, Anybody that, gets, in my way, Imma scuffle, Cuz I’m tired of the pain I feel, Gotta find a way to heal, Living life, Check to check, Getting debts, Paying bills, And I ain’t stopping when I make a mill, These haters like to say I won’t, Say I won’t, I say I will I've been popping like since thirteen I started cheering fir the twerk team Yeah, filling up a wood good with trees. Trying to stuff my pockets up With some green backs. Hating people talk about the team. Miss the first time then we gone spin back. I'm just trying to make a little cream, So sorry Coach if I spit crack. Sunday straight to Sunday I rap don't quit. But if haters eyeing me Imma hit that. All I want around is my team. So if you ain't real gotta get back!

0:00
0:00
1 Comments

Your comment

I've been popping like since thirteen I started cheering fir the twerk team Yeah, filling up a wood good with trees. Trying to stuff my pockets up With some green backs. Hating people talk about the team. Miss the first time then we gone spin back. I'm just trying to make a little cream, So sorry Coach if I spit crack. Sunday straight to Sunday I rap don't quit. But if haters eyeing me Imma hit that. All I want around is my team. So if you ain't real gotta get back! ain’t tryin' to rush ya But I gotta go The cameras are waiting I’m the star of the show And ain’t none of this scripted It’s a natural flow So go ahead and find a seat But try to take notes Lights camera action Just focus on me Award winning bars Whether written or free This here’s for all ages So Imma keep it PG And calmly drop the mic At the end of the scene hot the woah and catch me like a frisbee Rap till old rap till I'm 93 asthmatic u know I ain't free cought watch me wap and hit 33 It's a and C before the letter C or was it 3 no sorry I meant sidek9ck keep yah I'm not tryna be modest but look u finna be honest tell u I like then me u reject my heart broke out I felt neglect but held my feelings for respect my reputation I had to protect but this day I'll never forget I have sum thoughts and sum regrets flet exposed I had some threats Bought labels look now I'm in debts This ain't the 90s we don't use cassettes huff and puff smoke vape and cigarette stare at my shadow look at silhouette My brain is overloading so imma reset Wayway and flacko we finna duet why you running why u drop a sweat dont copy cardi it's a fact u ain't offset its and iphone 12 I want I'll get paparazzi be like we bought u a jet rain rain yeah I got wet Porsche 2 seater 100mil forget I want a snake as a pet but mom and daddy no so I'll get a pipette ain’t tryin' to rush ya But I gotta go The cameras are waitin I’m the star of the show And ain’t none of this scripted It’s a natural flow So go ahead and find a seat But try to take notes Lights camera action Just focus on me Award winning bars Whether written or free This here’s for all ages So Imma keep it PG And calmly drop the mic At the end of the scene When I woke up in the morning, I got a strange feeling, Today’s gonna be the day Imma make millions, Imma do it on my own, Imma get it, Imma hustle, Anybody that, gets, in my way, Imma scuffle, Cuz I’m tired of the pain I feel, Gotta find a way to heal, Living life, Check to check, Getting debts, Paying bills, And I ain’t stopping when I make a mill, These haters like to say I won’t, Say I won’t, I say I will I've been popping like since thirteen I started cheering fir the twerk team Yeah, filling up a wood good with trees. Trying to stuff my pockets up With some green backs. Hating people talk about the team. Miss the first time then we gone spin back. I'm just trying to make a little cream, So sorry Coach if I spit crack. Sunday straight to Sunday I rap don't quit. But if haters eyeing me Imma hit that. All I want around is my team. So if you ain't real gotta get back!

2 years ago

You may also like